Op avontuur in Ouaga

DE wc-popjes

Liefste vrienden/familie/kenissen/blogbezoekers

Hier in Burkina gaat alles goed met me. Op het project voel ik me steeds meer en meer thuis. De vrouwen bij ons vullen hun dagen met het maken van onder andere popjes, truitjes, tafellakens, en nog veel meer moois. De popjes zijn echt komisch. Ze zijn gemaakt met de bedoeling om in de toiletten te gebruiken om een rol wc-papier aan te hangen. Lees zeker en vast onderstaand tekstje, je kunt een wereld van verschil betekenen voor het project dat wij steunen en waar wij verblijven en meeleven.

Burkina heeft jullie hulp nodig!...en wel zo...

Help Pan Bila (en mij) door één van onze zelfgemaakte (WC) POPJES te kopen... Ze zijn leuk, tof, praktisch en je helpt er vele hulpbehoevende Burkinezen families mee die het geld hard kunnen gebruiken! Deze popjes worden door de verstoten zwangere vrouwen, die bij mij op het centrum verblijven, zelf gemaakt. De vrouwen zijn echt geweldig (ik kan het weten!) en verdienen een steuntje in de rug.

Vermits de verkoop van popjes hier zeer moeilijk loopt ( vermits de mensen in het algemeen te arm zijn) dachten we om de goedheid van de Belgen eens te testen ;-)

Ik verzeker het jullie dat de opbrengst voor de volle 100% terug gaat naar het centrum en de arme gezinnen uit het dorp (door voedsel bedeling en onderwijs). Ik ben overtuigd van dit ongelofelijk project en wil jullie daarom allen overtuigen om mee in dit project te stappen en popjes te kopen. Spreek jullie friends, ouders, kids aan en steun Pan Bila!

PRIJS: 5 euro

HOE? door een overschrijving te doen naar de bankrekening van Julie Van Steenkiste (Dit meisjeverblijft eveneens als vrijwilliger bij ons op het project) met als mededeling:

NAAM -AANTAL POPJES- LIESBETH.

Schrijf er zeker mijn naam bij, zo weten we wie de popjes mee moet nemen naar belgie.Doe dit liefst voor 5 maart.Zo kan ik op het einde van mijn verblijf de hele bestelling mee naar belgie nemen.

Banknr: 001-3665279-16

Ken je nog mensen die geinteresseerd zijn, aarzel niet om hen over deze geweldige wc-popjes te vertellen.

Zijn jullie nog niet helemaal overtuigd of wil je gewoon iets meer weten over het Pan Bila project, ga dan maar eens kijken op: http://panbila.wordpress.com/pan-bila/

Ik probeer nog enkele foto`s van de fantastische popjes op de blog te krijgen.

Groetjes enbedankt voor jullie steun!

Liesbeth

Reacties

Reacties

Vanessa

Fantastisch idee.
Je had al wel kunnen raden dat wij er zeker kopen + dat wij in dit ijltempo alle vrienden en familie zullen aanspreken om er ook een te kopen. Ik doe mijn uiterste best en schrijf dan alles samen over begin maart. Ik zal mezelf een bepaald aantal opleggen dat ik moet halen. Ik zal nu ook nog es de foto's bekijken van de popjes want ik weet eigenlijk niet goed wat ik mij erbij moet voorstellen. Maar je kan alvast op mij rekenen. Dat is iets wat ik graag doe. Verkopen.
Mijn juwelenpresentatie van zaterdag was trouwens ook een gigantische succes.
Tot snel xxxx
Veel liefs

Vanessa

Hé Liezie

Is dat om te hangen of om te staan het wc-popje? En wat zijn de afmetingen ervan (hoogte)? Het is maar dat ik deze vragen verwacht als ik er zal willen verkopen. Ik heb net 1 foto gezien en het ziet er inderdaad komiek uit. Het leuke eraan is dat er een verhaal achter steekt. Prachtig. Super.

Liefs xx

Vanessa

Hé ik kan via thuisbankieren geen overschrijving ingeven zonder een adres in te geven. Staat bij verplichte velden met een sterretje aangegeven. Zou het eventueel mogelijk zijn om het adres van Julie door te geven op de een of andere manier zodat ik al een eerste bestelling kan doorgeven?
Liefs xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!